‘Dijital’ kelimesinin önemi son zamanlarda hayatımızda ciddi anlamda arttı. Yıllardır multimedia hizmetleri veriyoruz. Fakat müşterinin beklentisinin bunun çok ötesinde olduğunu görerek, yeni mesajlaşma platformlarını birer duvar olmaktan çıkartarak yaşayan kanallar haline getirebildik.

Çağrı merkezi kurmak, yönetmek, başarısını sürdürmek insan ve teknolojinin yoğun olarak entegre olduğu bu sektöre yabancı olanlar için oldukça karmaşık bir süreçtir. Gerek müşteri memnuniyeti ve sadakati sağlamak, gerekse maliyeti kontrol altında tutarak verimliliği arttırmak açısından çağrı merkezini etkin ve verimli yönetmek bu alandaki profesyonellerin önceliği durumundadır.

Çağrı merkezi kurucusu ve yöneticisi olarak edindiğimiz deneyimlerle güncel problemler ve çözümlerini içeren, yaşanmışlığa dayanan bir danışmalık hizmeti sunmaktayız. Amacımız bu sektörde hizmet vermek isteyip nereden başlayacağı konusunda tereddütleri olanlara verimini, karlılığını ve varsa eksiklerini tamamlamayı arzulayan çağrı merkezi yöneticilerine destek olmaktır. Bu kapsamda;

  1. Anahtar Teslim Çağrı Merkezi Kurulumu
  2. Operasyon Destekli Yapılandırma

hizmetlerini sunuyoruz.